• Druga manifestacja

    PDFDrukujEmail
  • Autor: Juliusz Olszewski
  • poniedziałek, 22 marca 2010 01:00
  • Ulotka wzywająca na manifestacjęAwantura z Nadleśnictwem w rozkwicie. Na internetowych forach trwa niby dyskusja, czyli kanonada emocjonalnych komentarzy. Powierzchownych, czasem beznadziejnie głupich. Jak zwykle, liczy się "klikalność" i nic poza tym. Tymczasem kilka ciekawszych komentarzy ginie w powodzi bełkotu. A szkoda. Nigdzie nie ma próby rozmowy na temat. Ale chyba to już spóźnione żale, bo sytuacja jest zbyt nerwowa.


    Na razie organizatorzy, czyli de facto pan Piotr Kaczmarski oraz radni, wzywają mieszkańców do drugiej manifestacji, tym razem na głównym skrzyżowaniu miasta. Pojawiły się w mieście ulotki - na tablicach miejskich oraz za Wezwanie na manifestacjęwycieraczkami pojazdów. (Dla szczególarzy - ciekawe czy zapłacono za umieszczenie ulotek na płatnych tablicach? :)) Albo czy poniedziałkowa  manifestacja i zapowiadana blokada ulicy jest/będzie legalna... ale dajmy spokój, sytuacja jest nerwowa)

    Z wyjaśnienia DLACZEGO IDZIEMY NA MANIFESTACJĘ wynika, że organizatorzy wyraźnie nie wierzą w sukces. "...Nie wierzymy, że dyrektor Lasów Państwowych we Wrocławiu podpisze to co wynegocjowali jego podwładni..." Wzywa się do powszechnego ruszenia i natychmiast podcina sens całego przedsięwzięcia? Jak się wątpi to cicho siedzieć, a nie  pisać o tym na ulotce!  Jakaś dziwna taktyka. Organizatorzy czują się już przegrani. Pan Kaczmarski w swoich tekstach grzmi, że Szklarska Poręba splajtuje... Nakręcona publika otrzymuje przekaz widma jakiejś klęski, katastrofy na miarę epoki, koszmaru. Czy ktoś sobie zdaje sobie sprawę z efektów straszenia ludzi? Opinia publiczna będzie czekać na konkrety, na jakieś informacje CO DALEJ? Jeżeli już się ogłosiło klęskę to trzeba mieć przygotowane do szybkiej publikcji teksty na ciąg dalszy.


  • Komentarze  

     
    +1 # RE: Druga manifestacja:P 2010-03-22 01:33 Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
     
     
    +10 # RE: Druga manifestacjaPiotr Kaczmarski 2010-03-22 07:40
    Panie Olszewski.
    Kolejny raz proszę pana, aby nie nazywał mnie pan animatorem ostatnich działań ani organizatorem dzisiejszej manifestacji. Poczuwam się wyłącznie do tego, że upubliczniłem problem. Ale jestem dzisiaj z mieszkańcami. Uważam, też, że jest to porażka władzy, że mieszkańcy wychodzą na ulicę.
    Organizatorami pikiety są mieszkańcy: prowadzący pensjonaty, wypożyczalnie, instruktorzy i wiele innych grup zawodowych, którzy w piątek w nocy zaczęli robić zbiórkę pieniędzy na produkcję ulotek. Wiedziałby pan to, gdyby w piątek zostałby do końca manifestacji pod nadleśnictwem. Ale poszedł pan spać. I to stosunkowo szybko.
    A szkoda, bo usłyszałby pan, jak mieszkańcy skandowali, że nie wierzą, że dzisiaj dojdzie do porozumienia.
    Przy okazji chciałem panu wyjaśnić, że nigdy nie napisałem o tym, że miasto splajtuje bez tej inwestycji. Ale uważam, że będziemy się cofać, że nasze miasto nie wytrzyma zimowej konkurencji z czeskimi miejscowościami .
    Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
     
     
    +1 # RE: Druga manifestacjaJuliusz Olszewski 2010-03-22 07:40
    Dziękujemy za link. To dla szczególarzy? :)) No to rzućmy im jeszcze coś na żer.
    Czy ta manifestacja będzie rzeczywiście spontaniczna? Przygotowano przecież ulotki kolportowane wczoraj na mieście. Na tej samej stronie GP jest drugi link:
    prawo.gazetaprawna.pl/.../...
    Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
     
     
    +10 # RE: Druga manifestacjaPiotr Kaczmarski 2010-03-22 07:46
    Przy okazji, muszę panu powiedzieć, że jestem dumny z tego co robią mieszkańcy. To oznacza, że w tym mieście jeszcze potrafimy walczyć o swoje. O to, że chcemy po prostu normalnie żyć. Chcemy,a by goście odwiedzający nasze miasto, byli uśmiechnięci i zadowoleni.
    Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
     
     
    -3 # RE: Druga manifestacjaJuliusz Olszewski 2010-03-22 08:34
    Do Pana Piotra Kaczmarskiego.
    Stawiam Pana w szeregu organizatorów manifestacji. Nie Pan roznosił ulotki? Ale jest Pan autorem tego hałasu, a jego efektem jest dzisiejsza manifestacja. Jest Pan "trybunem ludowym" w tej sprawie i miganie się od tej odpowiedzialnoś ci nic nie da. Strach Pana obleciał? Nic Panu nie zrobią! Czy warto rozdziabdywać słowo po słowie...? Dał Pan twarz sprawie w jej wymiarze medialnym i dobrze. Tak jak pan Mariusz Bacior wziął na siebie odpowiedzialnoś ć (nie tylko medialną) za referendum. Tamto się nie udało, oby ta rzecz się udała, czego Panu i sobie życzę, chociaż nie wierzę w skuteczność negocjacji biznesowych w hałasie i takich nerwach, które się teraz pojawiają.

    Tak, wzbudza Pan strachy, że Szklarska Poręba splajtuje w przypadku fiaska tej sprawy. Nagłaśnia Pan problem w sposób nerwowy, krzykliwy, w wiecowym stylu. Taki sposób przekazu Pan stosuje. W życiu nie uwierzę w jakiś koniec świata w razie upadku narciarstwa zjazdowego w Szklarskiej Porębie, tak jak nie wierzę w powodzenie takich "negocjacji". Będzie trudno, ale robienie z tego katastrofy to gruba przesada.

    Tak, zgadzam się z Panem, że manifestacja na ulicy to porażka władzy, chociaż takie sprawy należy osądzać nie w kategoriach WINNI/NIE WINNI. Wybory za chwilę i władza ma teraz na prawdę trudny problem do rozwikłania. Właśnie zdaje egzamin z myślenia strategicznego, nie tylko w kwestii ewentualnej reelekcji.

    A propos obecności na manifestacjach - chyba nie jest obowiązkowa, czy może przeoczyłem jakąś uchwałę rady miasta na ten temat? Skąd Pan wie dokąd pojechałem, ma Pan podsłuch w mojej sypialni? Uwagi są niegrzeczne i nie na miejscu, tak samo jak pomijanie dużych liter oraz imienia w zwrotach bezpośrednich - niech Pan wyluzuje. Do zobaczenia na barykadzie!!! :)))
    Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
     
     
    +5 # RE: Druga manifestacjaPiotr Kaczmarski 2010-03-22 11:07
    Ma Pan rację. Rozpętałem tę burzę przeszło dwa tygodnie temu upubliczniając problem. I nie żałuję. Ale porównywanie mnie z Panem Mariuszem Baciorem, organizatorem referendum... nawet nie chce mi się tego komentować.
    Chętnie skomentuję sprawę "końca świata" o którym Pan tu napisał. Otóż uważam, że nie zna się Pan ani na turystyce, ani na ekonomii. Może te proste zasady wytłumaczą Panu jego klienci - właściciele wypożyczalni, pensjonatów, restauracji. Gdzieś przeczytałem dobry komentarz. Właścicielka pensjonatu napisała, że bez nowego wyciągu będzie miała cały czas mniej gości. Ona sobie da radę, ale zwolni pokojową, która jest samotną matką wychowującą dwójkę dzieci.
    A teraz Pan wybaczy. Idę do mieszkańców, którzy chcą stanąć - jak Pan to ujął - na Barykadzie. Ja się z nimi i ich postulatami identyfikuje. A Pan Juliuszu?
    Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
     
     
    0 # Kto nie z nami ten przeciw nam!Juliusz Olszewski 2010-03-22 13:03
    Wystarczy mieć odmienne zdanie i nie podzielać panikarskich krzyków, a już jest się be. Taki styl komunikacji Pan uprawia i taki jest, niestety styl komunikacji społecznej w gminie.

    Nie, skądże nie identyfikuję się z miastem pracując tu od 20 lat z hakiem i żyjąc, nie bezpośrednio z turystów, a wyłącznie z mieszkańców....! Pan też rozpoczął kampanię wyborczą? Takie brednie na to wskazują. Niech się Pan skupi: nie identyfikuję się z Pańskim stylem hałaśliwych krzyków i tyle.

    Czy rzeczywiście nie rozumie Pan istoty porównania Pańskiej osoby z panem Mariuszem Baciorem!?

    Proponuję na tym zakończyć ten dialog, bo nie temu służą komentarze w gazecie. Ja kampanii wyborczej nie rozpocząłem! Pozdrawiam.
    Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
     
     
    0 # RE: Kto nie z nami ten przeciw nam!Piotr Kaczmarski 2010-03-22 13:35
    Rozczaruję albo uszczęśliwię Pana.
    Nie zamierzałem i nie zamierzam ubiegać się o jakiekolwiek funkcje publiczne. Strzelił pan więc kulą w płot.
    Ma Pan rację, że prowadzenie dalszej dyskusji mija się z celem.
    Przy okazji tylko napiszę, że nie będę też podejmować polemiki z anonimami.

    _______________ ____________

    Od Red: no to chociaż w tym ostatnim się zgadzamy :)
    Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
     
     
    0 # do Pana Kaczmarskiegoczytelnik 2010-03-22 11:36
    Bardzo się panu dziwie że tak strasznie się pan miga i unika odpowiedzialnoś ci za organizowanie tej demonstracji.
    Tak jak pan Bacior na stronie Gir zachecał do referendum, tak pan na swojej stronie szklarskaporeba .org nagłasza demonstracje i zachęca do wzięcia w niej udziału.

    Wszyscy wiemy że demonstarcja nigdzie nie byla zarejestrowana i jest nielegalna - a pan jest jej obliczem.

    Mnie cały czas jedno zastanawia - DLACZEGO W SZKLARSKIEJ NIE DA SIE SZANSY INNYM FIRMOM NA BUDOWANIE WYCIĄGÓW, CZEMU CAŁY CZAS TYLKO SUDETY LIFT?? Nie uwierze jeżeli ktos powie że to jedyna firma na swiecie zainteresowana budowaniem wyciagu w Szklarskiej.
    Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
     
     
    +5 # Spółka z Jurkiemczytacz 2010-03-22 15:48
    Zgadzam się z Czytelnikiem. W Szklarskiej Porębie trzeba dać szansę innym firmom. Kiedyś na przykład spółkę chciał stworzyć Krzyś i Jurek oraz Bóg wie! kto jeszcze. Podobno na Przedział ochotę mieli. No i co? I głupi szklarskoporębs ki motłoch się na nich nie poznał i Jurka na burmistrza nie wybrał! Danki zresztą też nie wybrał. Może teraz Kotka wybierze?
    Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
     

    Dodaj komentarz


    Kod antysapmowy
    Odśwież

Hipoterapia HIPPONY

Gabinet Stomatologiczny w Szklarskiej Porębie

Reklama

Reklama

Linki sponsorowane

Tanie Loty Goteborg
potrzebny ci fotel do ciągnika - sprawdź naszą gamę produktów!
grammer - profesjonalne fotele do zastosowań komercyjnych!
Zobacz ciekawe gry online darmowe gry i dowiedz sie o cheatach!
pozycjonowanie stron www
tłumaczenia konsekutywne
profesjonalny fotel operatora do użytku w maszynach budowlanych